Avril - When your gone


I always needed time on my own

من همیشه به زمانی برای خودم احتیاج داشتم
I never thought I'd need you there when I cry

من هیچ وقت فکر نمی کردم وقتی گریه میکنم  به تو احتیاج داشته باشم
And the days feel like years when I'm alone

و روز ها برام مثل سال می مونند وقتی من تنهام
And the bed where you lie is made up on your side
و جایی که روی تخت خوابیده بودی خالیه
When you walk away I count the steps that you take

وقتی ترکم میکنی من قدم هایی که بر میداری رو می شمارم
Do you see how much I need you right now
می بینی آلان چقدر بهت احتیاج دارم
[Chorus]
When you're gone

وقتی از پیشم میری
The pieces of my heart are missing you

ذره ذره ها ی قلبم دلتنگت میشن
When you're gone

وقتی از پیشم میری
The face I came to know is missing too

صورتی که می شناختمش هم فراموش میشه
When you're gone

وقتی از پیشم میری
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok

به کلماتی احتیاج دارم بشنوم تا روز مو به پایان برسونن و عالی اش کنن
I miss you
دلم برات تنگ شده
I've never felt this way before

من هیچ وقت این احساسو نداشتم
Everything that I do reminds me of you

هر کاری که میکنم تو رو به یادم میاره
And the clothes you left, they lie on the floor

و لباس هایی که جا گذاشته بودی  هنوز رو زمین افتادند
And they smell just like you, I love the things that you do
و فقط بوی تورو میدن . من عاشق کار هایی هستم که انجام میدی
When you walk away I count the steps that you take

وقتی ترکم میکنی من قدم هایی که بر میداری رو می شمارم
Do you see how much I need you right now
می بینی آلان چقدر بهت احتیاج دارم
[Chorus]
When you're gone

وقتی از پیشم میری
The pieces of my heart are missing you

ذره ذره ها ی قلبم دلتنگت میشن
When you're gone

وقتی از پیشم میری
The face I came to know is missing too

صورتی که می شناختمش هم فراموش میشه
When you're gone

وقتی از پیشم میری
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok

به کلماتی احتیاج دارم بشنوم تا روز مو به پایان برسونن و عالی اش کنن
I miss you
دلم برات تنگ شده

We were made for each other

ما برای همدیگر ساخته شدیم
Out here forever

برای همیشه با هم می مونیم
I know we were, yeah

من مطمئنم که ما برای هم ساخته شدیم
All I ever wanted was for you to know

همیشه در هر صورت می خوام بدونی
Everything I'd do, I'd give my heart and soul

هر کاری  که من انجام میدم می خوام قلب و روحمو تقدیمت کنم
I can hardly breathe I need to feel you here with me, yeah
من به سختی نفس میکشم من احتیاج دارم تورو کنارم حس کنم

 When you're gone

وقتی از پیشم میری
The pieces of my heart are missing you

ذره ذره ها ی قلبم دلتنگت میشن
When you're gone

وقتی از پیشم میری
The face I came to know is missing too

صورتی که می شناختمش هم فراموش میشه
When you're gone

وقتی از پیشم میری
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok

به کلماتی احتیاج دارم بشنوم تا روز مو به پایان برسونن و عالی اش کنن
I miss you
دلم برات تنگ شده




تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:avril - when your gone, | 20:0 | نویسنده : |
  • در بی نهایت
  • فال حافظ